Verzend- & Retourbeleid

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen worden doorgaans binnen 2-3 werkdagen verzonden.

  • De verzendkosten bedragen € 4,10 voor alle bestellingen in Nederland.
  • De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
  • Versturen naar het buitenland of u wilt inkopen voor uw winkel? Neem eerst even contact met mij op voor de mogelijkheden.

 Levering verloopt via de postbode of pakket bezorgen van PostNL. Het moment van de levering wordt aangegeven via een track- en tracecode van PostNL.

Zelf ophalen

Ook ophalen van uw pakket/producten is mogelijk. Hiervoor kunt u op “afhalen” klikken in de winkelmand. Binnen 2-3 werkdagen nadat ik uw bestelling binnen heb gekregen, neem ik contact met u op om een ophaalafspraak te maken. 

Bedenktijd

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Retourneren

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,10 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. 

Let op: Houd je een deel van de bestelde producten? Dan krijgt u het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via de contactpagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.

Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met ons via onze contactpagina. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.